Page content

Sportvasten dag 2: prima te doen!

Sportvasten dag 2: prima te doen!

Vandaag liep ik om 7:15 in het park. De coach heeft wel gezegd dat alleen maar hardlopen een te zware belasting voor je knieƫn kan zijn. Dus niet 10 dagen doen, maar vandaag nog een keer en dan morgen cardio in de sportschool. Als eerste sta ik natuurlijk op de weegschaal. Resultaat minus 1 kg, een goed begin.

Na het lopen neem ik wat fruit en mijn supplementen. So far so good. Nu zou ik eigenlijk met lunchtijd weer moeten eten, maar dat lukt niet. Het is warm eten, wederom groenten met wat rijst en ik ben niet in de gelegenheid om het eten te bereiden.

Dat wordt dus wachten tot 15:00 uur. Inmiddels heb ik wat lichte hoofdpijn en ben een beetje prikkelig. Hoort dat bij sportvasten? Het late eten eist zijn tol en het komt ook niet meer goed. Het hongergevoel blijft en ik ben vooral ook heel sloom. Nu moet ik rond 18 uur nog even naar de stad fietsen en dat gaat maar net (2 x 40 minuten).

Ik kom op een idee; ik neem even een zwarte koffie. Doet me goed, krijg wat energie. Normaal gesproken neem ik een shot Greens for Life voor meer energie, maar helaas dat staat niet op het schema.

Thuisgekomen eet ik om 19:30 mijn groentesoep. Maar dan ook echt alleen maar groentesoep in wat bouillon. Helaas geen balletje te bekennen..

Daarna gaat het eigenlijk wel weer. Mijn dip kwam doordat ik te laat ben gaan eten. Tenminste dat denk ik. Lijkt me redelijk aannemelijk.

Ik heb het gelijk minder koud, want oei, ik zat met mijn winterjas aan in de zon te kou kleunen.
Ga lekker op tijd naar bed, dat schijnt ook goed te zijn.

Bis Morgen!

Maureen

Comment Section

0 reacties op “Sportvasten dag 2: prima te doen!

Plaats een reactie


*